Specjalizujemy się w produkcji etykiet oraz opakowań o wysokim stopniu przetworzenia. Produkujemy opakowania kartonowe oraz etykiety w technologii offset i flexo.

Uszlachetnienie druku

W branży opakowań i etykiet kluczową kwestią jest uszlachetnianie druku, dzięki któremu opakowanie czy etykieta „sprzedaje” produkt. Drukarnia Multipress posiada szerokie zaplecze technologiczne umożliwiające wykonywanie wszelkiego rodzaju uszlachetnień, w tym między innymi drip-off, lakierowanie UV i UV 3D, hot-stamping, cold-stamping, druk na laminatach srebrnych i foliach holograficznych, matryce strukturalne (grawerskie, 3D), tłoczenie, kaszerowanie, wykrawanie, wklejanie okienek, klejenie wielopunktowe i inne.

uszlachetnienie

Możliwości technologiczne i odpowiedni park maszynowy są niezbędne, ale równie ważne jest wieloletnie doświadczenie i know-how, dzięki którym możemy proponować Klientom optymalne dla nich i niejednokrotnie innowacyjne rozwiązania. Gusta Klientów i oczekiwania rynku zmieniają się i rozwijają, dlatego Drukarnia Multipress nieustannie testuje oraz wdraża wspólnie z Klientami nowe rozwiązania w zakresie uszlachetniania opakowań i etykiet.

Innowacje i nowe technologie

Współpracujemy ściśle z Klientem i proponujemy optymalne rozwiązania z punktu widzenia potrzeb marketingowych oraz uwarunkowań budżetowych.

Optymalizacja kosztów

Obecnie w poligrafii, możliwości w zakresie uszlachetniania druku, farb czy podłoży są bardzo duże i pozwalają na produkcję wspaniałych wzorów opakowań i etykiet. Sztuką jest oczywiście osiągnąć pożądany i olśniewający efekt, ale prawdziwym wyzwaniem jest zrobić to optymalnie pod względem kosztów, zwłaszcza przy wielomilionowych i powtarzalnych nakładach. W wielu branżach konkurencja jest tak wysoka, a marże tak wyśrubowane, że o pozycji produktu może zadecydować zastosowane rozwiązanie opakowaniowe. Nie chodzi bynajmniej o jeszcze niższą cenę jednostkową, ale o to, aby przy porównywalnych nakładach inwestycyjnych uzyskać opakowanie czy etykietę lepszą od konkurencji. Jednym słowem wydać tyle samo co konkurencja, a uzyskać produkt, który jest lepiej wyeksponowany i wyróżnia się na półce.