Produkujemy opakowania na słodycze, czekolady i kawę

opakowania-etykiety-slodycze2

Wyroby cukiernicze muszą sobie poradzić z wyzwaniem, jakim jest wyróżnienie się spośród bardzo licznej konkurencji. Ze względu na charakter potrzeb, jakie zaspokajają, powinny kusić konsumenta odwołując się w sposób szczególny do zmysłów i pozytywnych emocji.

Przykładem służą opakowania czekolad, których produkcja opiera się na wykorzystaniu specjalnych matryc złocąco-tłoczących. Uwagę zwraca szczególnie dobrane zestawienie kolorystyki tła i złoceń, gdzie ciemne brązy nasuwają skojarzenia z kolorem świeżo palonej kawy i jednocześnie stanowią natychmiastową informację wizualną dotyczącą smaku czekolady. Ciepła tonacja tła uwypukla subtelny relief tłoku pokryty folią złotą tłoczoną na gorąco, jednocześnie delikatnie podkreślając markę produktu.

Podobnymi prawami rządzą się opakowania kawy atakujące z premedytacją dwa zmysły konsumenta, wzrok i zapach. Aromat świeżo palonej kawy pojawia się jako skojarzenie z sugestywną fotografią filiżanki wypełnionej gorącym napojem. Zestawienie ciepłych brązów i złota offsetowego przywodzi na myśl atmosferę rytuału parzenia kawy.